Mikor érdemes használni a TVIR programot?
Akkor, ha egy integrált rendszeren belül
Szeretné megtervezni a projekteket, kiosztani a feladatokat, látni az előrehaladást, majd az eredményeket
Szeretné egy rendszerben, jól szervezetten vezetni a projektjeit („n” projekt, „m” erőforrás, „x” ember, és „y” feladat probléma)
Egy rendszerben szeretné látni a projektekhez tartozó összes információt, kapcsolódó kommunikációt és dokumentációt
Egy helyen szeretne minden elszámolást kezelni (ügyfél, alvállalkozó, munkatárs, motivációs rendszer)
A TVIR program funkciói
Projektek tervezése, menedzselése
Erőforrások szervezet szintű összesített kezelése
Kimutatások, elő- és utókalkulációk elkészítése
A projekt során keletkező dokumentációk és kommunikációk egységes kezelése
Folyamatok tervezése, vezérlése
Ügyfélkapcsolat kezelés (Ügyfélkapu, CRM)
Kimutatások, elemzések a
TVIR program adataival
Projektek elő- és utókalkulációinak elkészítése
Erőforrások optimalizációjához szükséges alapadatok könnyedén előállnak
Mindenkivel ugyanazzal a rendszerrel lehet elszámolni:
- Ügyfél
- Projektnyereségesség
- Munkatárs
- Motivációs rendszer
- Az adatok rendelkezésre állnak:
Grid-es nézetben tetszőlegesen szűrhető és rendezhető felületen keresztül, mely adatait Excelbe lehet exportálni
- Adatbányász lekérdező programmal
- OLAP kockák segítségével
Hiteles dokumentáció kezelés a
TVIR-ben
A projekthez, feladathoz kapcsolódó dokumentumok hiteles nyilvántartása.
A feladatvégzők könnyűszerrel elérhetik a hatékony munkavégzéshez szükséges dokumentációt.
Az ügyfelek bármikor könnyen megtekinthetik a rájuk tartozó dokumentumokat.
Minden a dokumentumhoz tartozó adat egy képernyőn:
- Csatoló neve
- Verzió száma
- Létrehozás vagy módosítás dátuma
- Dokumentum név
- Megjegyzés
- Dokumentum megnyitása egy kattintással
Többszintű jogosultsági rendszer a
TVIR-ben
A rendszerbe csak megfelelő felhasználónévvel és jelszóval lehet belépni, bármely eléréssel rendelkezzen a felhasználó az alábbi lehetőségek közül:
a vékony kliens
, amit a munkavégző használ, ezzel csak a saját feladatait láthatja
a vastag kliens
, amit a magasabb jogosultsági szinttel rendelkezők (projektvezető, cégvezető) érhetnek el. Ebben a csoportban a hozzáféréshez további jogosultsági szinteket lehet beállítani
az ügyfélkapu
, ahol az ügyfelek nyomon követhetik megrendelésük, igénybejelentésük, hibabejelentésük állapotát
Szigorú jogosultsági rendszerrel rendelkezi a program, hogy még véletlenül se kerülhessenek cégen belül sem az adatok illetéktelen kezekbe.