SalesForce
Kereskedelmi és Marketing Rendszer
A SalesForce, mint CRM rendszer
A rendszer lehetővé teszi, hogy hatékony direkt kommunikációt valósíthasson meg Ügyfeleivel, illetve potenciális ügyfeleivel, mely révén nagymértékben növeli esélyeit a vásárlásra, újravásárlásra.
Tény: számos vásárlás, újravásárlás azért nem valósul meg, mert az Ügyfél nem érzi úgy, hogy az e-mail, a telefonhívás Neki szól, hisz nem PONTOSAN az Ő problémáira MEGFELELŐ megoldás kínálunk.
Fontos, hogy az Ügyfél úgy érezze, hogy a megkeresés PONT Neki szól, direkt kommunikációt kell alkalmaznunk, melynek alapja egy olyan rendszer (és adatbázis), amely képes kezelni a partnerhez kapcsolódó összes információt, levelezést, árajánlatot, és széles körű szűrési, lekérdezési lehetőségekkel rendelkezik.
A SalesForce rendszer a kereskedelmi tevékenységet átfogó CRM program, mely az értékesítés és a marketing munkát teszi hatásosabbá és hatékonyabbá. Bevezetésének közvetlen pozitív hatása lesz a vállalatának forgalmára és a piaci részesedésre.
A SalesForce, mint marketing adatbázis
Az ügyfelekről megszerzett adatok, kapcsolódó információk a későbbi feldolgozásra alkalmas rendszerben kerülnek tárolásra. Tehát egyrészt tárolnia kell a szükséges adatokat – akár e-mail vagy dokumentum formájában is-, másrészt ezekből a további kommunikációhoz szükséges és hasznos információkat kell biztosítania a kimutatások révén.
A SalesForce rendszer általános tulajdonságai
- Szektor- és ágazat független kialakítás
- Platform és adatbázis független megoldás
WEB-alapú rendszer:
Intraneten és interneten keresztül is elérhető, így a rendszerbe bárhonnan lehetséges a kapcsolódás egy felhasználónévvel és jelszóval
Távmunka támogatás:
Távoli bejelentkezési lehetőség a rendszerbe a földrajzi távolságok áthidalása. A SalesForce rendszer esetében az értékesítési munkatársak akár földrajzilag távol eső helyről is adminisztrálhatják tevékenységeiket egyszerű bejelentkezéssel az Interneten keresztül. Így a cégvezetés számára akár a teljes üzletkötői illetve ügynöki hálózat munkájának ellenőrzése, kereskedelmi munkájuk nyomon követése is naprakészen biztosítható. A távolról dolgozók esetében az adatbázis feltöltéséhez vagy eléréséhez használt eszköz lehet az utazás során használt Notebook vagy Palm PC is
Telephelyi elérési lehetőség
minek következtében akár több telephely is dolgozhat egy a központi adatbázisból
Egységes, központi törzsadatbázis kezelés:
Közös partner-, cikk- és egyéb törzsek a rendszerben. Folyamatosan tölthető adatbázis, vagy a meglévő listából történő kiválasztás
Szigorú jogosultsági rendszer:
Adattáblák és adatnézetek szintjére (előre meghatározott szűrések alapján) és egyedi funkciókra is szabályozható a jogosultság. Hozzáférési szint adható adott felhasználóra, az őt tartalmazó felhasználói csoportra is
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse munkatársunkat a +36-1-412-3730 telefonszámon (munkanapokon 9.00-15.30 között), vagy a sales@datalogic.hu e-mail címen.