– Integrált Ügyviteli Rendszer
2002 óta működő, az akkori technológiának megfelelően innovatív, WEB alapú DataConto integrált vállalatirányítási rendszerünket modern, bevált technológiára alapozva 2017-ben újraírtuk néven. A ügyviteli rendszerekben a kezdetektől számítva több, mint 10.000.000 darab kimenő számlát állítottak ki Ügyfeleink.

Az eredeti DataConto rendszer moduljai (fehér) kiegészülve a DataContoPro új moduljaival (szürke)
A -t teljesen új felfogásban, az Ügyfeleink jelenlegi igényeire szabva készült. A
WEB-es mivoltának köszönhetően, az egész rendszer igény esetén elérhető akár a nyílt Interneten keresztül is. A
rendszer a megfelelő biztonságos elérést követően elérhető mobilról és tabletről is, emellett az egyes menedzsmenttámogató funkcióinkat mobilra is optimalizáltuk.
A klasszikus ERP rendszer funkcionalitásokat többek között Dokumentumtár és a Folyamatvezérlő modulokkal kiegészítve (az ábrán látható módon) igazán hatékony megoldást kínálunk Ügyfeleink számára. Új dimenziókat nyitunk a KKV szektornak- és nagyvállalatoknak is, ugyanis a lehető legtöbb Back Office feladat automatizálásával, a feladatok folyamatokba rendezésével időt és élőmunkát csökkenthetünk valamint egyidejűleg hatékonyságot is növelhetünk a Felhasználóinknak.

![]() |
WEB-es felhasználói felület. Eszköz, böngésző, időpont és helyszín függetlenül a megfelelő biztonságos kapcsolattal (akár távmunkában is) használható a rendszer. Egyes menedzsmenttámogató funkcióink mobilra is optimalizáltak. |
![]() |
Felhasználóbarát kezelőfelület, gyors válaszidők adatrögzítésnél (1 másodperc alatti). |
![]() |
A folyamatvezérlő használatával lehetőség van az egyes feladatok automatizálására, ezáltal Ügyfelünk akár időt és humán erőforrást is átcsoportosíthatunk más feladatokra. |
![]() |
Az Ügyfelünk nem csupán egy vállalatirányítási rendszert kap, hanem Dokumentumtárat és Folyamatvezérlő rendszert is. |
![]() |
A rendszer egy adatbázisban többcéges működést is támogat, ahol a cégek között közös törzsadatbázis kialakítása is lehetséges. |
Miben segítheti a a vállalkozása életét?
A vállalkozás irányításában
-
A nap minden órájában naprakész és pontos információkat képet kaphat a rendszerből.
Feladataik rendszerezésében
-
A Folyamatvezérlő rendszer használatával a feladatok mérföldkövei és készültségi szintjei könnyedén nyomon követhetőek. Egyes folyamatok előre leszabályozott lépéseken keresztül mennek végbe.
Időgazdálkodásban
-
Egész vállalkozásának irányítását egyetlen WEB-alapú rendszerben kezelheti. A
rendszerrel a munkatársak átláthatóbb folyamatok mentén végezhetik a feladataikat. Amit csak lehet, automatizálhat a rendszer segítségével, ennek hatására vállalkozásának időt spórolhatnak az automatizált tevékenységekkel.
Ügyfélkezelésben
-
A HelpDesk modul segítségével egységesen kezelheti saját ügyfelei igényeit, a Szerződés nyilvántartó modullal kezelheti a Vállalkozása szerződéseit is.
A moduljai:
Pénzügy modul | Főkönyv modul | Tárgyi Eszköz modul | Kontrolling modul | Alaprendszer |
Raktár modul | Szerződés nyilvántartó modul | Dokumentumtár modul | HelpDesk modul | Folyamatvezérlő modul |
A speciális moduljai:
Gyártás modul |