– Portál és HelpDesk modul
Napjainkban a vállalkozások számára a potenciális ügyfelek megtalálásának egyik leghatékonyabb módja az interneten keresztül, pl. webáruház formájában történő online értékesítés. Az internet nyújtotta új lehetőségek a partnerekkel való kapcsolattartást is megkönnyítik, hiszen a weben keresztül, dokumentált és jól nyomon követhető formában zajló online kommunikáció az ügyfelek igényeinek egyedi és magasabb minőségű kiszolgálását teszi lehetővé. A fenti lehetőségek hatékony kiaknázáshoz egy olyan szoftverre van szükség, amely az Ügyfél-regisztrációtól a szerződéskötésig az értékesítési folyamat minden lépését, illetve a későbbiekben a partnerekkel való hatékony együttműködést is támogatja.
A DataContoPro Portál és Helpdesk modulja támogatja a különböző termékek és szolgáltatások webes környezetben történő értékestését, illetve a már szerződött ügyfelekkel való hatékony és gyors online kapcsolattartást is. Így vállalkozása összes értékesítéssel és ügyfélkezeléssel kapcsolatos tevékenysége a hét minden napján, 24 órában (7/24) egy dedikált csatornán keresztül, átlátható és visszakereshető formában valósulhat meg.
Mire jó a Portál és HelpDesk modul?
Értékesítés: új, potenciális vásárló csoportok elérése.
Kapcsolattartás a már meglévő (szerződött) ügyfelekkel (ügyfélszolgálat; terméktámogatás).
Bejelentés kezelés: az ügyfélbejelentések hatására a megfelelő belső munkafolyamatok időben, (akár automatikusan is) elindulhatnak.
A Portál és HelpDesk modul támogatásával lehetővé válik a webes értékesítés, illetve a vállalkozáshoz beérkező külső, vagy belső igény-/hibabejelentések, kezelése és ütemezése, továbbá a ráfordítások mérése, ezáltal pedig a későbbi adminisztrációs és elszámolási tevékenységek hatékonyságának növelése.
A Portál és HelpDesk modul előnyei:
A partnercégek arra jogosult (dedikált) kapcsolattartói kényelmesen, az interneten keresztül tehetik meg bejelentéseiket.
A modul alkalmazásával a különböző bejelentések kezelése mindkét fél számára átláthatóbb és könnyebben kezelhető lesz.
A DataContoPro Dokumentumtár moduljának bevonásával a vállalkozásának lehetősége nyílik egy helyen kezelni az adott Ügyfélhez tartozó összes dokumentumot.
A DataContoPro Folyamatvezérlő moduljával történő összekapcsolással a bejelentéseket követően a szükséges folyamatok automatikusan elindulhatnak (pl.: az adott bejelentés típusához tartozó megfelelő kezelési folyamat). Így az Ügyfelek mindig a szerződésben (SLA) vállalt feltételeknek megfelelően részesülhetnek az igénybe vett szolgáltatás(ok)ban.
A bejelentésekhez tartozó státuszok megnevezéseit, számát és további paramétereit minden vállalkozás egyedileg magára szabhatja.

Az egyes bejelentésekhez tartozó státuszok a partnerek számára is láthatóak (beállítástól függően, esetenként módosíthatóak is), így növelhető a transzparencia, ezzel együtt pedig a vevői elégedettség.
A Portál és HelpDesk modul funkciói:
Termékek és/vagy szolgáltatások weben keresztül történő online értékesítése, önálló vagy csomagba rendezett formában.
Új Ügyfél regisztrálása és a kiajánlott termékek és/vagy szolgáltatások megrendelése (az adatok Szerződés nyilvántartó modulban történő tárolásával).

Igény- és hibabejelentések fogadása és kezelése a meglévő (szerződött) vevők részéről.


Dokumentumok feltöltése és visszakeresése, illetve újabb dokumentumok publikálása az Ügyfél számára.
Microsoft Excel és Word dokumentumok közvetlenül a WEB-en történő szerkesztése.
Törzsadatként rögzíthető, hogy a szerződött ügyfelek pontosan milyen bejelentéstípusokból választhatnak, illetve hogy a bejelentésekhez kapcsolódóan milyen státuszok lehetségesek.
Megadhatóak a bejelentéshez szükséges információk, csatolhatóak dokumentációk, amelyek a dokumentumtárban kerülnek rögzítésre.
Díjbekérő (proforma számla) kiállítási és kiküldési lehetőség a vásárlóknak, a biztonságos, előre történő fizetés (prepaid) biztosításához.