HELPDESK
Hiba – és Igénykezelő Rendszer
Ügyfélközpontú igénykezelés
Az ügyfélszolgálati feladatokat ellátó vállalatok, vállalkozások nyilván szem előtt tartják ezt a szempontot. A DataLogic Kft. erre nyújt megoldást HELPDESK programjával, melynek használata a következő eredménnyel jár:
Elégedett ügyfelek
Nyomon követhető hiba- és igénybejelentések
Hatékony munkaidő kihasználás
Az igény-, hibabejelentés menete:
Az ügyfél egy elektronikus bejelentőlapottölti ki az igényeiről, illetve a felmerült problémáról. Ez az ügyfél adatain túlmenően teljes körű információt kell, hogy tartalmazzon a hibával, igénnyel kapcsolatban.
Ez a bejelentő lap a azonnal megjelenik rendszerünkben.
A ProwayFolyamatvezérlővel való támogatás esetén automatikusan elindul a megfelelő ügyfélkezelési folyamat, a megfelelő ügyintézőnek kikézbesítve.
Lehetőség van hibaállapot folyamatos nyomon követésére.
A HELPDESK rendszer használata kényelmes:
Az Ügyfélnek:
Gyorsabb a hibabejelentés
, és akár a nap 24 órájában megoldott a hiba vagy igény bejelentés
Nyomon követheti a folyamatot
a bejelentéstől, a megoldásig, így mindig tisztában van a bejelentés aktuális állapotával és a várható befejezéssel
A Vállalatnak:
Erőforrás megtakarítás
(a bejelentést nem az alkalmazottaknak végzik)
A kimutatások és statisztikák révén naprakész információk a vezetőség számára: átlagos probléma megoldási idő, gyakorisági mutatók stb.
Erőforrás tervezés
: a bejelentések révén tervezhető a humán erőforrás
A HELPDESK rendszer jellemzői:
Alkalmas akár külső vagy belső Ügyfélszolgálati munka támogatására
A program képes akár 24 órás, on-line hibarögzítésre
Általános, folyamatszemléletű ügyfélkezelés és problémamegoldás Webes eszközök segítségével
A szoftver lehetőséget ad megoldás- és státusz jelentések küldésére vagy hozzáférésére az ügyfelek felé (Folyamatvezérlő rendszerrel bővítve):
- Felvett
- Feldolgozott
- Elvégzett
Automatikus dokumentáltság (ISO)
A HELPDESK rendszer alkalmazásának előnyei
Az on-line rendszerünkben az ügyfelek saját maguk rögzítik az igényeiket, elkerülve ezzel az esetleges félreértéseket, így egy feladat többszöri elvégzését.
Mivel a rendszer teljes körű dokumentáltságot biztosít, az “elveszett bejelentések” elkerülhetők, a bejelentések bármikor visszakereshetők, a hibákra a lehető leggyorsabban reagálhatunk.
A gyorsabb hibaelhárítási folyamat eredménye, hogy mind ügyfeleink, mind munkatársaink elégedettebbek lesznek, zavartalanabbul fogják végezni munkájukat.
Az információ megfelelő áramlásával a felmerült igényeket hatékonyan lehet kezelni, segítve ezzel a belső erőforrások jobb kihasználását.
Minőségirányítási szabványtámogatás: A HELPDESK rendszer gondolata és módszere jól illeszkedik a vállalat minőségirányítási rendszerébe, átlátható felépítésének köszönhetően egységes rendszerben képes az ügyfeleket kezelni.
Közös tudásbázis kialakítása: A HELPDESK használatával az egyéni tudás és tapasztalat kollektív csoport- és cégszintű tudássá alakul, ezzel növelve cége értékét.
Mérhetővé válik a hiba elhárításának ideje, (részletesen az üzembe helyezés vagy a javítás ideje), felbontva azok okaira, (mint várakozási idő, hibaelhárítások és karbantartások száma) és az azokra fordított időre.
A HELPDESK rendszerhez kapcsolódó ADATBÁNYÁSZ program:
Az ADATBÁNYÁSZ rendszer a HELPDESK program információszolgáltatást támogató eszköze. Segítségével vezetői kimutatások készíthetők:
Hibaállapotokról és azok változásairól
Átlagos probléma megoldási időről, stb.
A személyre szabható kimutatások, jelentések megküldhetőek az érintetteknek tetszőleges rendszerességgel.
A HELPDESK rendszerhez kapcsolható Proway Folyamatvezérlő program:
Folyamatvezérlő programunk, mely a HELPDESK rendszerhez kapcsolódóan működik, vezérli a beérkező igények kezelésének belső munkálatait, ezáltal az ügyfelek nyomon követhetik a bejelentett problémájuk státuszát kezdve az on-line bejelentéstől a teljes megoldásig. Az ügyfelek megelégedettségét nagymértékben javítja, ha azt tapasztalhatják, hogy igényeik, problémáik kezelése és megoldása gyorsan és pontosan lezajlik.
A Folyamatvezérlő rendszer képes kiszolgálni a teljes CRM architektúrát, ezzel átfogó és minden területre kiterjedő integrált dokumentáltságot biztosít.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse munkatársunkat a +36-1-412-3730 telefonon (munkanapokon 9.00-15.30 között), vagy a sales@datalogic.hu e-mail címen.